Archive for 9 mei 2017

ECHO

mei 9, 2017

Enkele millimeters verder op de tijdsband raakte Isolde bekend als de stem van “Echo”, het allereerste human interest tv-programma dat jarenlang vergroeid was met zaterdagavond-na-het-bad.

CYBERSPACE VLAAMS!

mei 9, 2017

Nog meer betoverde zij mij met haar mix van Middelnederlands en Verkavelings-Vlaams. Heftiger dan welke tijdsmachine ook, slingerde ze mij heen en weer tussen de donkere tijden waarin bloedmooie vrouwen brandstapels en mannen in vuur en vlam zetten, en het Hier & Nu dat hagelnieuw glanzend open lag voor mij (en alle anderen).

This Weel’s On Fire

mei 9, 2017

Elke tijdreiziger weet wat ik bedoel. Bij de eerste oogopslag schoten vonken door mijn jonge lijfje. Isolde, haar frêle verschijning belichaamde zowel het zorgeloze van Twiggy, die toen door swinging London hipte, als de duistere en gevaar uit ademende Schoonheid van Julie – Season Of The Witch – Driscoll.