Een vriendschap: dag 7 (slot)

januari 15, 2016

Tussen 1975 en 1982 kende Leuven SKAL, in die dagen stond dat voor socio-kulturele  aktiegroep Leuven. Centrale figuur was mijn vriend en collega bij De Streekkrant Leuven, Luc Vanherentals. Wekelijks organiseerden zij minstens één optreden. Ik was er slechts sporadisch en van ver bij betrokken. En zo kwam het dat ik op een dag, nu decennia terug – oh heilige metamorfose van Kafa! – op het podium stond, als voorprogramma van onze absolute held uit die dagen, Kevin Coyne. Sinds die dag draag ik waardig mijn naam: Didi de Paris

Geef een reactie

