DOWNTOWN KESSALONIKI

juli 4, 2015

Met mijn aangeboren talent voor oppositioneel opstandigheidsgedrag moet ik zeggen: Ik ging graag naar school, maar ze hadden niet graag dat ‘k kwam. Genoeg baldadige grappen; even ernstig nu. Mij ziet men niet zo vaak hollen naar een kerk. Kerken & ik: wij hebben niet echt een match. Vorige vrijdagavond kon ik niet anders. Zoals op het allereerste uur van mijn allereerste dag op de allereerste middelbare school, moest ik, zoals het konijn in Alice in Wonderland, mij haasten voor de proclamatie van het Sint Jozefsinstituut, van mijn jongste dochter: Puberella. De hagenpreek ging door in de Heilig Hartkerk in Blauwput, downtown Kessaloniki. Ave, ave, oh yeah, oh yeah!

Geef een reactie

