De wonderlijke avonturen van Leopold I

februari 23, 2015

Didi de Paris KeerbergenLeopold de allereerste

De Didi-de-Paris-Krant™ (hartsrubriek) “De Wonderlijke Avonturen van LeopoldI“: Ik weet niet of ik een jonge god was (in houthakkershemd). (Waar gehakt wordt vallen spaanders.) Bakkebaarden en haren zorgden in die dagen voor verwarring. Velen hielden mij toen voor Leopold I, Koning der Belgen! Ik was de koning te rijk. Ik was de koning van de dansvloer. My horse for a kingdom! Ik weet ook niet of wij slowden op “Je Veux L’amour”. Om daar uitsluitsel over te krijgen had men u het volledige plaatje moeten tonen. Ik weet niet met welke vrouw we hier te doen hebben. Men zegt dat het haar haar is, maar waar is haar haar? Het gaat op deze foto niet om de zoon van. Het is de jongere versie van Paris Père. Wie zoonlief aan het werk wil zien die moet dringend naar de optredens gaan kijken van Cold Open. Koningen en prinsen verdienen paleizen. (Al dan niet op jouw rug.) Binnenkort zijn zowel de Vader als de Zoon te bewonderen in het http://www.rotspaleis.be.

Geef een reactie

