MIJN DROOM / MEIN TRAUM

oktober 21, 2012

Didi de Paris wil graag de persoonlijke d.j. worden van Bart De Wever.

5 Reacties to “MIJN DROOM / MEIN TRAUM”

  1. Kropotkin Says:

    Logisch, want god is een dj…

  2. didideparis Says:

    Kropotkin, jij edele prins, jij hebt toch geen god! Bne je het nu weeral vergeten?

    • Kropotkin Says:

      hola, comrade!
      ’t is nu niet omdat ik me dat ideologisch niet kan permitteren, dat de Nieuwe Vlaamsche Adonis geen Gott mit Ihm kan meetorsen.

      Zo, nu ga ik terug met mijn alzheimertje spelen…

  3. didideparis Says:

    Ik wist ook niet dat Kropotkin eigenlijk gewoon van Sint-Truiden afkomstig is!


Geef een reactie

