DEATH DISCO I

mei 30, 2012

Op het strand. Achter mij de stad, voor mij de zee. Mijn blik verankerd in een punt ver voorbij de laatste boei. Ik hoor kinderen lachen en probeer er niet aan te denken dat elk moment Jaws kan opduiken, al dan niet in 3D. Iemand werpt een stok in het water, een ander werpt een fles in het water. En op dit eigenste moment wordt in de stad een fles, een bloes, een hart, een hemel, een gordijn, een nieuwe kroeg, een blik, en god weet wat nog allemaal opengetrokken… Hier kan natuurlijk ook daar zijn, of ergens overal, altijd… Eten we straks kwallen als delicatesse? Tot nadere orde doet iedereen rondom mij zich nog volop te goed aan crushed ice & gebakken lucht.

Eén reactie to “DEATH DISCO I”


Geef een reactie

