IN TEAM

april 30, 2012

Ik weet niet of het waar is dat hij geregeld nazi’s in Argentinië bezocht, en hoeveel keer, en of hij sympathiseerde met Pinochet, of met andere duivels. Ik kan slechts dromen van beatmuziek en gouden romantiek – alleen met jou.

Ik weet niet waar dit land een probleem mee heeft: met secretaresses, met seks, of met seks met secretaresses? Journalistiek of politiek, welk is de grootste perversie? Escapades, strapatsen, bloot verkoopt als koekebrood –zoals jij en ik hier nu – naakte wolven op de schapenvacht.

Kinderverkrachters, pedofiele pastoors, meer nog dan een taalprobleem heeft dit land een seksprobleem. Ik verdrink in jou en in het nieuwe kansspel: ontdek de ongewenste seksuele intimiteit… Op het werk. Ik kan slechts dromen van beatmuziek, en gouden romantiek met jou. Op het werk…

Niet iedereen heeft last van ongewenste seksuele intimiteiten op het werk. Sommigen hebben geen werk, anderen zochten het nooit, beschouwen werk als één grote ongewenste intimiteit, een perversie. Ik kan slechts dromen van beatmuziek, en van gouden romantiek. Alleen met jou.

De meesten hebben meer werk dan seks, komen afgepeigerd thuis, hebben meer werk met seks na een dag werk. Ik droom van beatmuziek en gouden romantiek. Alleen met jou, hier op het schaapvel voor de open haard. Je ogen, je glas en je wijnrode lippen weerspiegelen het vuur waarmee wij spelen…

Geef een reactie

