Life van op de Boekenbeurs: een tussenstand

november 2, 2011

Als nietkookboekpublicerend auteur, en die maar moeizaam de weg naar de boekenbeurs vinden kan, is een mens op het eerste zicht eerder geneigd te zeggen dat er een zekere tristesse hangt over de Antwerpse boekenbeurs. In mijn geval ligt dat weer totaal anders. De organisatoren hebben mij, slagerszoontje uit de witlofstreek, en vleesgeworden uitzondering die de regel moet bevestigen, ingehuurd om op weloverwogen momenten topauteurs zoals Jeroen Meus en Piet Huysentruyt een welverdiend rustmoment te kunnen schenken.

WEDSTRIJD: Deze song dook al eens eerder op in het werk van Didi de Paris. Wie weet raad? Wie kan ons uitleg geven? Tip: hiervoor moeten we minstens 16 jaar terug gaan in de tijd. Inzendingen worden verwacht voor middernacht!

2 Reacties to “Life van op de Boekenbeurs: een tussenstand”

  1. Christel Monnissen Says:

    Zoals ik al zei… grappig dat ze u als slagerszoon tussen de kookboeken gezet hebben. Ik vraag me alleen nog af welk uw recept is om wijn naar water te doen smaken. Proficiat met uw boek!

  2. Didi de Paris Says:

    Beste Mevrouw Monnisen, ik zag mij genoodzaakt het antwoord op uw vraag te formuleren in een compleet nieuwe blog post. Ook hoop ik (ondanks dat ik een gepatenteerd bierdrinker ben) u weldra ergens te velde te kunnen demonstreren hoe ik dat doe: water in wijn veranderen. En uw enthousiasme betreffende mijn boek, Mevrouw Monnisen, doet mij blozen!


Geef een reactie

