WAARACHTIGE VOETBALKAMP: ALLEN DAARHEEN!

september 17, 2010

Hopelijk kan de grasmat dit aan! Op zaterdag 18 september 2010 zal er zich een uiterst merkwaardig fenomeen op de grasmat van voetbalclub OHL (Oud Heverlee, Leuven) voordoen. Dan zal de dichter Didi de Paris verschijnen – nederdalen uit een helicopter? Vanaf 19 u zal zich in het stadium een openingsparade voordoen, een openingsplechtigheid die in de geschiedenis zijn gelijke niet kent. Het betreft immers het allerlaatste culturele seizoen ooit. Het is algemeen bekend dat in 2012 de boel hier immers definitief overstroomt! Een tsunami van de Dijle? Laat het geen demper zijn op de pret. Informeer u tijdig bij de bevoegde instanties. Voor dit allerlaatste culturele seizoen werden kosten nog moeite gespaard. De bevoegde autoriteiten hebben nog getwijfeld om U2 hiervoor te kiezen, maar uiteindelijk is de keuze gevallen op de dichter Didi de Paris. Deze zal, nadat hij speciaal voor de gelegenheid een sprookjesachtige bezwerende en genezende toverformule over de fiere stede van Leuven uitgesproken heeft – zeer letterlijk te nemen! – de aftrap geven van het culturele jaar 2010-2011. Hopelijk overleeft de grasmat dit!

3 Reacties to “WAARACHTIGE VOETBALKAMP: ALLEN DAARHEEN!”

  1. marco Says:

    Beste heer Didi, vandaag stelde Jeroen Kuypers ons aan elkaar voor op Facebook en prompt lees ik over uw plannen een aftrap te verrichten. Voor mij als voetbaldier een fijne kennismaking. Helaas kan ik niet bij uw fijnbesnaarde kickoff aanwezig zijn. Wel mag ik een tekening maken bij uw artikel in Deus Ex Machina. Daar verheug ik mij op. Groeten, Marco Magielse

  2. marco Says:

    Dit weekend zal ik wat ideeen op papier zetten. Goed om het erover te hebben. Scheur geen spieren morgen


Geef een reactie

